Κυριακή, 14 Δεκεμβρίου 2014

Ας κρατήσουμε τις αποστάσεις!

Πολλοί μαθητές όταν γράφουν στο τετράδιο, δυσκολεύονται να ορίσουν τα κατάλληλα διαστήματα μεταξύ των λέξεων. 
Το αποτέλεσμα είναι συνήθως δυσανάγνωστο τόσο για τον αναγνώστη όσο και τον ίδιο το μαθητή που κυριολεκτικά πρέπει να μαντέψει τι έχει γράψει.

Υπάρχουν αρκετές πρακτικές για να βοηθήσουμε το μαθητή να αφήνει τις κατάλληλες αποστάσεις. Ο τελικός στόχος είναι να καταφέρει σταδιακά ο μαθητής να χρησιμοποιεί λιγότερο τα συγκεκριμένα βοηθήματα.

Τι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε;
  • Τα αυτοκόλλητα 
Μπορείτε να προμηθευτείτε άλμπουμ με αυτοκόλλητα διαφορετικών θεμάτων, ώστε να κρατάτε το ενδιαφέρον των μαθητών αμείωτο και να τους παρέχετε κίνητρα! Χρησιμοποιούμε μικρού μεγέθους αυτοκόλλητα (όχι μεγαλύτερα του 1 εκατοστού).



  • Τα σφραγιδο-μαρκαδοράκια 
Μαρκαδόροι -σφραγιδάκια στα βασικά χρώματα που μπορείτε να προμηθευτείτε από το ΙΚΕΑ. Τα παιδιά τρελαίνονται να τους χρησιμοποιούν!



  • Απλούς χονδρούς μαρκαδόρους

  • Το δαχτυλάκι μας ή έναν δείκτη



Μπορούμε να κατασκευάσουμε κλασικούς δείκτες όπως οι παραπάνω, πλαστικοποιώντας την εικόνα και χρησιμοποιώντας γλωσσοπίεστρα για λαβή. 

Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε οποιαδήποτε εικόνα αρέσει στο μαθητή αρκεί να έχει το κατάλληλο μέγεθος, ώστε το βοήθημα να είναι εύχρηστο.




Για να κατασκευάσετε τους δείκτες της εικόνας, κάντε κλικ εδώ

Χρησιμοποιήστε τις καρτέλες οπτικής υπενθύμισης, κάνοντας κλικ εδώ.
Χρησιμοποιούμε τα παραπάνω βοηθήματα σε απλές ασκήσεις αντιγραφής ή σε ασκήσεις όπου ο μαθητής καλείται να επιλέξει τα σημεία που θα αφήσει αποστάσεις ανάμεσα στις λέξεις.

Share:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου